Laaste werk week! En begin lang vrij. - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Elianne Bleeker - WaarBenJij.nu Laaste werk week! En begin lang vrij. - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Elianne Bleeker - WaarBenJij.nu

Laaste werk week! En begin lang vrij.

Door: eliannejoyce

Blijf op de hoogte en volg Elianne

17 Juni 2012 | Spanje, La Cala De Mijas

De laaste week is weer omgevolgen!
Alleen vrijdag nog 1 keertje werken omdat we niet al zo snel afscheid wilden nemen van alle honden.
Maar toch al even voor het grootste deel de bijzondere honden gedag gezegd en mee op de foto gegaan.
Ook hebben we van de week geholpen bij de trimmer en hebben we zelf ook een hond gedaan. Was niet helemaal goed geschoren. Maar het talent zit er wel bij ons in.

Natuurlijk netjes woensdag voetbal wezen kijken. Al viel de uistlag wat tegen.

Zaterdag zijn wij heerlijk een dagje naar Malaga gegaan. Het was niet te warm dus hebben mooi door alle straatjes kunnen lopen en veel oude dingen kunnen bekijken. Zo zijn we een kathedraal in gegaan. Die is erg mooi. Maar het eerste wat ons op viel was een groot schilderij met een man er op en we dachten allebij het lijkt Voldermort wel.
Verder hebben we rustig rond gelopen en hebben we, ik op een steen en Joyce op een schelp,de namen van Pim en Joyce haar Max laten zetten.

Vandaag was het vooral spullen inpakken en zonnen. Morgen gaan we naar het andere apartement toe. Maar vanavond brengen we er de eerste tas al heen. Ook gaan we natuurlijk weer voetbal kijken maar nu meer voor de gezelligheid dan echt het voetbal zelf nog.

liefs tot over een week Elianne en Joyce

Ps: ook hebben we woensdag met Steven, de honden pootjes met onze naam er in gemaakt, dit doen alle studenten als afsluiting.(zie de foto's)

• 18 Juni 2012 - 07:56

Cathelijne :

Hèe girls, wat is de tijd snel gegaan zeg. Ik hoop dat jullie onwijs hebben genoten van jullie stage, de omgeving en niet te vergeten de honden! Lieve sis ik tel de dagen af, eindelijk mijn sis weer een dikke knuffel geven! Heel veel plezier nog even en tot heel snel! Xx

• 18 Juni 2012 - 19:42

Joke En Hans:

leuke foto's, wie is die persoon in het goud? en hoe is het in het nieuwe verblijf? Ligt het vlak bij het oude huis?
    Groetjes en nog even volhouden