Wolven! En nog meer. - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Elianne Bleeker - WaarBenJij.nu Wolven! En nog meer. - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Elianne Bleeker - WaarBenJij.nu

Wolven! En nog meer.

Door: eliannejoyce

Blijf op de hoogte en volg Elianne

21 Mei 2012 | Spanje, La Cala De Mijas

Donderdag en vrijdag waren leuke makkelijke dagen vooral vrijdag. Toen was Lisa de verantwoordelijke over de stageres en die vindt alles prima als je maar de honden goed aandacht geeft. Daarom waren Nathalie en ik lekker bij Silver een mooie/ lieve herder in het hok gaan zitten. en lekker met hem en zijn hok genoot Romy gaan knuffelen. Maar omdat Silver zo veel klitten had besloten we hem ook maar even in bad te stoppen, dat is dan het voordeel dat lisa er is. Dan hoef je het niet te zeggen en mag je dat gewoon doen.
Dus dat is wel heel leuk.

En zaterdag was het dan eindelijk wolvenpark; Lobo-park zo als het heet.
Dit was wel even een stukje rijden en maar goed dat we niet gecontroleerd zijn want we zaten samen met zijn 6 in een 5 persoons auto gelukkig ging dat prima.

Het wolvenpark was erg mooi. Naast opgevangen wolven hebben ze er ook een vosje en wat boederij dieren. Voor de wolven is er een gebied van 4000 hectaren en dan alles binnen de hekken is natuurlijk een mooi groot gebied. Het zijn ook geen tamme wolven. Je ziet dus ook geen apart gedrag zoals je wel ziet in een dierentuin.

Voor de rest waren en niet heel veel wolven maar was het wel de moeite waard.

De terugweg van het wolven park was erg spannend. We waren namelijk toen we het park verlieten naar rechts gedaan inplaats van naar links dit is op zich niet z'n probleem. Maar wel als je op een bergwegje belandt en de tank bijna leeg is. Dus op gelukkig de laatste druppels reden we een dorp in met tankstation, want als we iets verder hadden moeten zijn, hadden we het niet gered.

Wel leuk was dat we nu ook nog mooi ergens met zijn allen zijn gaan lunchen en nog naar een heel mooi meer zijn gelopen.

Enja of het nog niet genoeg was ook maar meteen nog even op de terugweg naar een winkel centrum.
's Avonds om half 8 kwamen we thuis maar niemand had honger. Daarom maar snel langs ons appartement en toen film gekeken bij de andere 3.

En Zondag weer netjes op tijd op stage. Dit was een zware dag. Maar aan de andere kant hoefden we niet veel te doen. Wel zijn Jaimy en ik bij de weekend dierenarts geweest. Wel gek om te zien, dat is een andere dieren arts dan bij ACE. Alles veel netter.

Daarna om het weekend nog drukker te maken zijn we met alle studenten en Leslie weer samen gaan eten nu met een groep van 13 man. Met allemaal lekker hapjes. Dit was erg gezellig en daarna nog met een groepje gaan stappen. Met misschien iets te veel gratis shotjes.

Aankomende week werken met avond dienst. Dus krijg je andere klusjes te doen. En donderdag avond komen mijn ouders alweer.

Groetjes liefs Elianne