weekend enz. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Elianne Bleeker - WaarBenJij.nu weekend enz. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Elianne Bleeker - WaarBenJij.nu

weekend enz.

Door: eliannejoyce

Blijf op de hoogte en volg Elianne

10 Juni 2012 | Spanje, Madrid

Na het uit eten bij de wok is er eigenlijk niet veel bijzonders meer gebeurd vandaar ook dat het even stil bleef op waarbenjij.nu.

In het verhaal is het dus een beetje 2 weken en 2 weekenden in 1 zijn.
De eerste week verliep voor de rest prima en is er niet heel veel meer gebeurd. Het weekend was ook niet bijzonder. Wel zijn we zaterdags nog naar de markt geweest in het dorp zelf met een grote groep van de studenten. We zijn daarna met zijn allen naar het zwembad gegaan. Zondag hebben we lekker geluierd.
Maandag was het wel even wennen want de wekker ging een uur eerder. Door de hitte beginnen we voortaan om 8 uur dus dat is tussenkwart over 7 en half 8 gaan lopen. Maar gelukkig dan ook een uur eerder klaar.
Die maandag was het wel even een mindere dag hier in huis want er was tussen mede huisgenoten een bom ontploft. En ja toen werd het nog al een lange avond voor alles goed was uitgepraat maar gelukkig is dat ook weer opgelost. De rest van de week verliep het goed.

Dit weekend hadden Joyce en ik 3 dagen vrij. Eigenlijk zouden we vakantie hebben, maar door een miscommunicatie ging dat niet door. We worden namelijk vanaf volgende week zaterdag gewoon uitgeroosterd. Dit komt wel wat lullig over na zo veel weken werken. Ja jullie zijn met te veel dus er moeten mensen maar eerder stoppen. Wat apart maar oke.

Vrijdag lekker de hele dag wezen shoppen en nog alle laatste dingentjes gekocht wat we wilden hebben. Dus een geslaagd dagje.
Zaterdag was er een groot feest in Mijas. Dit stond ook overal aan gegeven dus hadden we zoiets van dat is wel leuk om heen te gaan. Dus samen met Jaimy, Kim en Nathalie daar heen. Nouja samen daar afgesproken. Dus wij daarheen en waarschijnlijk is het iets Spaans. Er waren alleen maar eet tentjes en er was niks te doen. Het viel dus nog al tegen.

’s Avonds zijn we met een grote groep voetbal gaan kijken in een kroeg. Wat wel heel leuk was dat er ook al een grote groep Nederlanders zaten. Helaas ook een groep Denen dat was dan wel weer jammer. Na die slechte wedstrijd van Nederland waren we allemaal nog zo druk, dat we er toch nog een leuke avond van wilden maken dus zijn we maar gaan stappen. Om een uur of half 3 kwamen we thuis . Vandaag is een "niksdoen" dag daarom ben ik nu alle afwas aan het weg werken want de vaatwasser doet het niet meer en er stond van 2 dagen van 7 man dus dat is nog al een berg.

Aankomende week is onze laatste echte werk week al weer en hebben we avonddienst. Helaas dat betekent tot 8 uur werken en dan nog naar huis. Woensdag wel weer met de studenten en Nederlanders voetbal kijken. En dan volgend weekend alles inpakken en voor de laatste week nog naar een andere appartement. Bij Jaimy Kim en Nathalie in huis.

Wat gaat de tijd nu toch snel.
Groetjes Elianne

• 10 Juni 2012 - 20:09

Klaske:

Veel succes je laatste week. Kijk donderdag nog even op Facebook, want dan krijgt Jorrit te horen of hij is geslaagd!
    Groetjes!

• 11 Juni 2012 - 06:55

Joke En Hans:

Ja wat gaat de tijd snel. geniet van de "vakantie" die gaat komen. Tot snel

• 11 Juni 2012 - 15:52

Tiny:

Tjee.. Komen jullie nu alweer bijna terug? Dat gaat idd snel. Hopelijk is de zomer ook hier aangekomen tegen die tijd anders krijgen jullie wel een heel koude douche. Heel veel plezier nog de laatste weekjes.

xxTiny