Aan leuke dagen abrupt een einde. - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Elianne Bleeker - WaarBenJij.nu Aan leuke dagen abrupt een einde. - Reisverslag uit La Cala De Mijas, Spanje van Elianne Bleeker - WaarBenJij.nu

Aan leuke dagen abrupt een einde.

Door: eliannejoyce

Blijf op de hoogte en volg Elianne

14 Mei 2012 | Spanje, La Cala De Mijas

Donderdag na de drukke dag werken hadden Joyce en ik het huis voor ons alleen. Loraine en Jamie waren die dag vertrokken en vandaag (maandag) komen er pas nieuwe mensen voor terug. Helaas wel meteen 5. Vrijdag zijn er wel 2 nieuwe studenten gekomen alleen in een ander appartement.

Zaterdag was gewoon in 1 woord een top dag. Joyce en ik stonden samen op weer de beneden sectie.
Dit was een tegenvaller omdat de nieuwe studenten voorrang kregen op de secties om alles te leren. Maar daardoor hebben Joyce en ik wel een hele leuke gezellig vrijwilliger ontmoet. Leslie een Belgische mevrouw van 36. Voor die avond stond gepland dat Kim Nathalie en Jaimy bij ons zouden komen eten en wij daarna met Nathalie en Jaimy zouden gaan stappen.
Maar omdat het met Leslie zo goed klikte hadden we die ook uitgenodigd. Ook de nieuwe studenten hadden we gevraagd maar die vonden het een beetje te veel na een eerste dag werken en hadden ook hoofdpijn door het warme weer. Dus eerst lekker hier pizza gegeten en daarna op naar de kroegen. Dit was echt gezellig en ook nog op de terugweg naar de mac. Dus die dag kon niet meer stuk. Om ongeveer 3 uur thuis.

Zondag gewoon weer allemaal optijd opgestaan voor stage. Zwemspullen mee, want we hadden bedacht na de stage gezellig met alle 7 studenten naar Leslie te gaan want die heeft een appartement met een mooi zwembad erbij en daar te gaan zwemmen en lekker te eten. Werd dus weer een leuke gezellige avond.

Vanochtend heerlijk uit geslapen want wij hebben eindelijk weekend. Alleen helaas kregen we vandaag bericht dat het weekend toch niet zo lekker weekend was. Morgen zouden we eigenlijk vrij hebben en hier komt abrupt een einde aan. Wij gaan namelijk morgen naar het doodingscentrum, om honden te redden en mee te nemen naar het asiel. Helaas weet je ook dat je er heel veel moet achter laten dus dat gaat nog wel heel moeilijk worden.

Maar gelukkig staan er ook leuke dingen op de planning als alles door gaat gaan we woensdag paardrijden door de bergen en zaterdag naar het wolvenpark toen. Hopelijk gaat dit beide door.

Ps wie Joyce en mij in actie willen zien nog wat linkjes:

• 14 Mei 2012 - 13:54

Jan:

Hoi Elianne,
    Leuk om alle verhalen te lezen, was bij Nick en Joost ook altijd zo.
    Op die foto bij het vorige verslag, zijn dat labradors? Als dat zo is zou ik zeggen: meenemen die kluit. Een in de tas van Joke, eentje bij Hans en de rest smokkel je zelf mee. Dan hebben we weer wat Doopey's in Heiloo.
    Veel plezier nog en niet teveel sangria.